Avon to najlepsze oferty online i nie tylko. Makijaż, zapachy, fashion wszystko to w zasięgu Twojej ręki. Możliwości są przeogromne i dostosowane do Twoich preferencji. Zniżki nawet do 40%, a jak to zrobić? Zostając konsultantką Avon. Nic prostszego, a zadowolenie gwarantowane. Niższe ceny, na wspaniałe produkty, które z pewnością zostaną z Tobą na dłużej. Wystarczy się zarejestrować i możesz działać od razu poszerzając grono ambitnych i zaangażowanych osób. Na start, otrzymujesz pakiet startowy bez ukrytych kosztów, aby móc poznać to co najlepsze i dzielić się swoją opinią z innymi. Twoje zaangażowanie będzie opłacalne w bonusach za zamówienia. Czy to nie brzmi zachęcająco ? Z pewnością! Nie musisz obawiać się konieczności składania zamówień co katalog, gdyż nie jest to obowiązkowe. Masz więcej czasu? To działaj, a Twoja motywacja "przerodzi się” w sukces. Rejestracja jest szybka i intuicyjna, która zajmie tylko chwilę, a zaowocuje na przyszłość.

piątek, 29 listopada 2013

bublowy lakier - VOLLARE

Nie wiem co mnie skłoniło do kupna tego lakieru, chyba jakiś impuls w nadziei, że sprawdzi się dobrze a tu takie rozczarowanie ;<
Pierwszy raz po pomalowaniu paznokci musiałam zmyć lakier. Nie wytrzymałam !
Co mnie zniechęciło ?
- długi czas czekania aż się wysuszy ; ile można czekać ? dla mnie 30-40 minut to ewidentnie za długo :<
- 3 i więcej warstw a efekt nie jest zachwycający,
- drobinki, które widać na lakierze - praktycznie ich nie ma po pomalowaniu paznokci ;< - a liczyłam na to :<,
- zapach - o mamo :< straszny ! - dodatkowo po zmyciu lakieru dalej czułam ten okropny zapach wiśni ;/
Co do konsystencji nie mogę narzekać, ale czy go kupię jeszcze kiedyś ? OOOO NIE !
Poniżej kilka zdjęć lakieru:


Kolor nie podoba mi się :<
Nie mam zamiaru więcej użyć tego lakieru, chociaż cena niska 2,50 zł to mam o wiele lepsze lakiery po tej cenie :P

nigdy więcej :D
buziak :*

39 komentarzy:

  1. Szkoda ze okazał się bublem...

    OdpowiedzUsuń
  2. masakra, patrząc na zdjęcia na początku pomyślałam, że to jakiś efekt ombre :D

    OdpowiedzUsuń
  3. będę się od tych lakierów trzymała z daleka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale paskuda :D ale w buteleczce wygląda ładnie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście nie zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. za taką cenę to chociaż nie czuje się stresu, kolor mi się w butelce podoba na paznokciach również nie wygląda jakoś bardzo zle:) może pod białym lakierem wyglądał by inaczej

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor taki dziwny jakby przeźroczysty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie nie wygląda zbyt ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. to chyba wiśnie Ci obrzydły na długi czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że się nie sprawdził:(

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie, rewelacyjny nie jest...

    OdpowiedzUsuń
  12. nie spotkałam się jeszcze z tymi lakierami, ale po tej recenzji pewnie się nie skuszę na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie by też z pewnością taki lakier się nie spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krycie mizerne, a opis zapachu jeszcze bardziej zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda , że nie jesteś z niego zadowolona ;x Nienawidzę jak lakiery śmierdzą :c
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście nie za dobrze to wygląda, ale pazurki masz ładne, długaśne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. po lakierach za taką cenę nigdy nie spodziewam się za wiele, choć mimo wszystko często próbuję :P 30-40 minut schnięcia? o matko...

    OdpowiedzUsuń
  18. dobrze, że chociaż cena nie była tak wygórowana, ale zawsze można byłoby przeznaczyć tę kwotę na coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda ze okazał się kiepski

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny kolorek ;)
    http://choocolatelove.blogspot.com/ - Klik w banner ' Sheinside ' ?

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwszy raz spotykam się z tą marką

    OdpowiedzUsuń
  22. znalazłam twój blog na fb. ( ob. za ob.) bardzo mi się podoba, świetne posty :)
    obserwujemy ? ja już! :)
    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. co racja - to racja, nie lubię lakierów tej firmy ;) ogólnie produktów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor w buteleczce jeszcze wygląda ładnie, ale na paznokciach już nie :c

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  25. super paznokcie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/powder-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny kolor

    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/ <-- rewanżyk? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. butelka jak OPI zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie okropny :) Co powiesz na wspólną obserwację ? nazywamsiejustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Efekt jakiś taki półprzezroczysty...
    Szkoda, bo w buteleczce wyglądał ładnie...

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy się nie spotkałam z tą firmą, może to i lepiej... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. właściwie, czego wiecej można się spodziewac po takiej cenie ; (

    OdpowiedzUsuń
  32. Faktycznie nic ciekawego:( Marne krycie, no i kolor jakiś taki niewyraźny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. szkoda , że słabo kryje :(
    zapraszam do mnie i do obserwacji :)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja już się przejechałam wcześniej na tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rzeczywiście niezbyt udany lakier :(

    OdpowiedzUsuń
  36. omijam tą firmę baaardzo szeroko - miałam jeden lakier i tak samo bubel...

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojj mi by sie nie chciało aż trzech warstw dawać ;/ 2 to u mnie max

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Photography-luciam , Blogger