Avon to najlepsze oferty online i nie tylko. Makijaż, zapachy, fashion wszystko to w zasięgu Twojej ręki. Możliwości są przeogromne i dostosowane do Twoich preferencji. Zniżki nawet do 40%, a jak to zrobić? Zostając konsultantką Avon. Nic prostszego, a zadowolenie gwarantowane. Niższe ceny, na wspaniałe produkty, które z pewnością zostaną z Tobą na dłużej. Wystarczy się zarejestrować i możesz działać od razu poszerzając grono ambitnych i zaangażowanych osób. Na start, otrzymujesz pakiet startowy bez ukrytych kosztów, aby móc poznać to co najlepsze i dzielić się swoją opinią z innymi. Twoje zaangażowanie będzie opłacalne w bonusach za zamówienia. Czy to nie brzmi zachęcająco ? Z pewnością! Nie musisz obawiać się konieczności składania zamówień co katalog, gdyż nie jest to obowiązkowe. Masz więcej czasu? To działaj, a Twoja motywacja "przerodzi się” w sukces. Rejestracja jest szybka i intuicyjna, która zajmie tylko chwilę, a zaowocuje na przyszłość.

piątek, 9 września 2016

Jedwab - ciekawostka kosmetyczna

Jak zadbać o własny wygląd w nietypowy sposób ?
Na te pytanie z pewnością znalazłoby się kilka odpowiedzi. 
Co jakiś czas otrzymujemy nowe wiadomości na temat niezwykłych trików kosmetycznych. Czasami są one dość absurdalne, fantazyjne, ciężkie do zrozumienia, a jednak prawdziwe. 
Ciekawostka o której warto wspomnieć być może jest już znana przez wielu z Was, a dla niektórych może będzie to nowość. Zobaczymy :)

Do tej pory wyprodukowano ogrom produktów kosmetycznych do pielęgnacji ciała, włosów itp. Są one wykorzystywane przez nas prawie każdego dnia do utrzymania prawidłowego nawilżenia skóry, poziomu jej odżywienia i higieny. Ich różnorodność sprawia, że często nie jedna kobieta ma problem z wyborem konkretnego najpotrzebniejszego kosmetyku. Piękna cera, idealne ciało są tak bardzo pożądane przez wiele kobiet, że dużo z nich decyduje się na ingerencje chirurgów i poddaje się wielu zabiegom upiększającym. 
Warto wspomnieć, że istnieją nietuzinkowe sposoby na poprawę naszej urody. Poduszka z poszewką z jedwabiu, pościel z tego materiału może zdziałać cuda, a w jaki sposób? Może od początku ...
Jedwab jest materiałem niezwykle szlachetnym, znanym i użytkowanym już od bardzo dawna. Od zawsze był uważany za oznakę luksusu i dostępny tylko dla zamożnych osób. Niestety ten ostatni fakt zachował się do dziś
i niewiele osób może sobie pozwolić na jego zakup.

Jedwab pozyskiwany jest z kokonu jedwabnika morwowego lub dębowego. Jego produkcja jest niewielka w ciągu całego roku, co zalicza ten surowiec do grupy bardzo wyjątkowych i wartościowych materiałów. Ma wiele pozytywnych właściwości, które mogą wpłynąć nawet na naszą urodę.

(źródło: Google - grafika)
                                                                                                                                      (źródło: Google - grafika)

Poszewka na poduszkę, cały komplet pościeli może mieć zbawienny wpływ na nasze ciało i włosy. Udowodniono, że spanie z taki materiałem zapewnia mniejsze prawdopodobieństwo powstawania w przyszłości przedwczesnych zmarszczek. Skóra twarzy podczas każdego poranka nie "odkształca się", nie są widoczne rysy, załamania, które zazwyczaj są bardzo zauważalne po wstaniu z łóżka, a znikają po kilku minutach. 
Włosy nie plączą się, nie elektryzują i nie łamią się. Są bardziej połyskujące i widocznie odżywione. 


Kolejnym plusem jest zmniejszona chłonność jedwabiu, co zapewnia lepsze, długotrwałe nawilżenie naszej twarzy wcześniej nakremowanej kremem. W związku z tym więcej zostaje na twarzy, a nie na poszewce :) 
Dodatkowym atutem jest dostosowywanie się do temperatury otoczenia. Latem, w upalne dni, taka pościel idealnie chłodzi, natomiast zimą "trzyma ciepło".
Pozostałe plusy jedwabiu:
+ nie gniecie się,
+ nie uczula,
+ nie rozciąga się.
Oprócz plusów, również znaleźć można minusy. Nie jest ich dużo, ale mimo wszystko warto o nich wspomnieć. Jest to:
- zbyt wysoka cena,
- niska trwałość,
- tylko pranie ręczne wchodzi w grę. Nie należy suszyć materiału na słońcu, gdyż powoduje to szybsze jego starzenie się i utratę koloru.

Myślę, że w przyszłości skuszę się na zakup przynajmniej jednej poszewki w celu wypróbowania i przekonania się
o niesamowitych efektach. Wiele osób potwierdza w/w fakty. 

A jakie jest Wasze zdanie na ten temat ? 
 

Więcej o podobnych ciekawostkach, nie tylko tych kosmetycznych można poczytać na portalu kobieceporady.pl
 
 
Pozdrawiam

lu ciam :*



33 komentarze:

  1. Kurczę nie sądziłam, że ma to aż taki wpływ. Jednak cena tutaj gra dużą rolę ale na pewno kiedy już się dorobię to zafunduje sobie komplet pościeli :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy ten artykuł, aż tyle o jedwabiu nie wiedzieliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedwab doskonale wpływa na końcówki moich włosów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam jego właściwości..Uwielbiam jedwab ale mam tylko apaszki z tego materiału ,które były bardzo drogie...Przypuszczam ,że pościel kosztuje fortunę, no chyba że jedwab jest syntetyczny. Bardzo ciekawy temat poruszyłaś kochana, miłego weekendu :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o jedwabiu , marzy mi się taka podszewka :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście :* dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O kokonach słyszałam jako formie pielęgnacji przy masażu twarzy, ale nie wiedziałam że to z nich np robią pościel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedwab mam w planach podobnie jak kaszmir ;-) marże o jedwabnej bieliźnie.

    W kosmetyce lubie stosować na włosach, po myciu to jedyny ratunek przy rozczesywaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zainwestować w jedwab :) Włosy na pewno mi za to podziękują pięknym wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam, że jedwabna poszewka jest dobra dla włosów, ale jeszcze nie dorobiłam się takiej pościeli :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielokrotnie słyszę o jedwabnych kosmetykach do włosów i ich cudownemu działaniu. Muszę wreszcie przekonać się o tym na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze nawet nie zdawałam sobie z tego sprawy :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie słyszałam o pościeli z jedwabiu :D ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam dwie bluzki z tego materiału:)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda mi tych robalków ż etyle ich idzie na jedną szpulę materiału

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe rzeczy piszesz :) Używałam kiedyś do włosów jedwab, ale nie sprawdził mi się. Czułam obciążenie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy post, muszę przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O proszę! Nie wiedziałam, że to, na czym śpimy również wpływa na nasze włosy :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny i ciekawy post :) uwielbiam jedwabne rzeczy

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. marzy mi się taka podszewka, ale nie wiem czy kiedykolwiek będę taką miała:)
    zmieniłam adres i nazwę bloga, zapraszam tutaj : kobiecefascynacje.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio natknęłam się na informację o jedwabnym manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię ubrania z jedwabiu, natomiast nigdy nie zetknęłam się z pościelą, może kiedyś mi będzie dane wypróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam jeszcze o nim, ale ma świetne właściwości. Muszę kiedyś wypróbować :D Obserwuję :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie chodzi mi po głowie komplet jedwabnej pościeli :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawostka z tym, że skóra się nie odkształca.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ogromną ochotę wypróbować jedwabne poszewki na poduszki. Jestem ciekawa czy efekty są widoczne gołym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O tylu właściwościach jedwabiu nie wiedziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam jedwab nakładać na końcówki włosów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O proszę...kto by pomyślał.. ;) Fajnie wiedzieć! Jakoś nie przyszłoby mi to do głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tylu rzeczy o jedwabiu nie wiedziałam
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  30. wooo, kto by myslal, moze kiedys sie skusze na jego kupno :D bardzo ciekawy i oryginalny post ;3

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Photography-luciam , Blogger