Avon to najlepsze oferty online i nie tylko. Makijaż, zapachy, fashion wszystko to w zasięgu Twojej ręki. Możliwości są przeogromne i dostosowane do Twoich preferencji. Zniżki nawet do 40%, a jak to zrobić? Zostając konsultantką Avon. Nic prostszego, a zadowolenie gwarantowane. Niższe ceny, na wspaniałe produkty, które z pewnością zostaną z Tobą na dłużej. Wystarczy się zarejestrować i możesz działać od razu poszerzając grono ambitnych i zaangażowanych osób. Na start, otrzymujesz pakiet startowy bez ukrytych kosztów, aby móc poznać to co najlepsze i dzielić się swoją opinią z innymi. Twoje zaangażowanie będzie opłacalne w bonusach za zamówienia. Czy to nie brzmi zachęcająco ? Z pewnością! Nie musisz obawiać się konieczności składania zamówień co katalog, gdyż nie jest to obowiązkowe. Masz więcej czasu? To działaj, a Twoja motywacja "przerodzi się” w sukces. Rejestracja jest szybka i intuicyjna, która zajmie tylko chwilę, a zaowocuje na przyszłość.

środa, 27 listopada 2013

Twoja twarz zwierciadłem duszy ?

Witajcie,
Dziś ciekawostka :) 
Czy to co się dzieje na naszej twarzy jest ukazaniem tego co dzieje się z naszym organizmem ?
Dobre pytanie... jednak niektórzy twierdzą, że tak !


Nasz stan zdrowia często jest wypisany na twarzy
Wszelkie niedoskonałości np. pryszcze, które pojawiają się niespodziewanie i w różnych miejscach na naszej twarzy mają swoją przyczynę.


Zbadano, że nasze organy dają nam o sobie znać, tzn. pokazują nam co nam dolega i o co powinniśmy się lepiej zatroszczyć.

Czoło
Głównie związane z problemami trawiennymi. Czasem jest to kwestia żywności przetworzonej, czasem problemów z cukrem. Również stres i problemy ze snem powodują zmiany skórne w tym obszarze.

Skronie
Problemy z nerkami lub systemem limfatycznym. Czasem problemy z toksynami i prawidłowym detoksem.

Pomiędzy brwiami
Kłopoty z wątrobą: nadmiar toksyn lub zbyt duże obciążenie dietą, lekami czy alkoholem.

Nos
Związany z sercem, ciśnieniem krwi, cholesterolem oraz poziomem witamin B.

Policzki
Wskazują na problemy z wątrobą, żołądkiem oraz przejadaniem i niezbilansowaną dietą. Często wypryski na policzkach świadczą o alergiach i nietolerancjach pokarmowych.

Okolice ust
Kłopoty z nieregularnym wypróżnianiem/zaparciem oraz nieprawidłowa praca żółądka.

Broda i linia żuchwy
Najczęściej związane z problemami hormonalnymi, ale też nadmiarem toksyn i kłopotami z nerkami.
żródło: http://www.tlustezycie.pl/2013/05/mapa-twarzy.html
 
Wniosek : Warto zadbać o swoje zdrowie, bardziej mu się przyjrzeć i dążyć do jego poprawy.
Piękna skóra twarzy = zdrowy organizm

Pozdrawiam :)

28 komentarzy:

  1. fajny post.. tylko jeszcze półtora roku temu miałam pryszcze wszędzie, masakra na wszystko mogłam być chora :D teraz na szczęście niedoskonałości mnie omijają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, teraz już wiem co może mi doskwierać:) chyba wizyta u lekarza przede mną...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe informację ;) Nie przypuszczałam, że między wyglądem twarzy, a stanem zdrowia jest taki związek ;) http://workandart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też tak myślałam według takich schematów bo mam brodę w stanie agonalnym od paru lat, a jednak nie mam problemów z hormonami, za to nerki bardzo prawdopodobne..

    OdpowiedzUsuń
  5. twarz. hm. moja wygląda jak u zoombie, ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  6. tylko pytanie, co w momencie, gdy z całą buzią coś jest nie tak? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba mam problemy z wątrobą :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo bardzoo fajnee informacjee i post. Już wiem czego nie robić.
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze przyznać że post jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. serio? pierwszy raz słyszę taką zależność, hmmm ....

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe:) ale może faktycznie coś w tym jest:)

    OdpowiedzUsuń
  12. o cholera ;D coś z sercem nie tak ( ale tak serio to chyba racja ta mapka, bo mnie serce boli ostatnio)

    OdpowiedzUsuń
  13. coś w tym jest:D!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/aztec-pants.html
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  14. O jakie fajne no i teraz się dowiedziałam , świetny pomysł na posta :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. o tak, u mnie najczęściej pojawia się coś na brodzie i zdecydowanie potwierdza się to, co napisałaś...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam,że na twarzy tak to widać. Porównałam i u mnie wszystko się zgadza :/

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiedziałam wgl o czymś takim :) dziękuję, że to dodałaś :) Teraz już wiem czego unikać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przydatne informacje. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. podobno takie punkty można też odnaleźć na stopach , kiedyś próbowałam. stymulacja ich leczy chory narząd

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przydatny post, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niewątpliwie mam problem z hormonami, ale na szczęście próbuję ustabilizować ich poziom i wierzę, że pewnego dnia pozbędę się wyprysków z linii żuchwy. Czoło raz wygląda dobrze, by nazajutrz przeobrazić się w pole minowe. Nie przypuszczałam, że mój problem może mieć związek ze stresem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydatny post :) Wciągnęłam się w niego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie się zgadza, mam prychole tam gdzie obrazek wskazuje problem hormonalne.... Czyli zgadza się, bo je mam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Photography-luciam , Blogger