Avon to najlepsze oferty online i nie tylko. Makijaż, zapachy, fashion wszystko to w zasięgu Twojej ręki. Możliwości są przeogromne i dostosowane do Twoich preferencji. Zniżki nawet do 40%, a jak to zrobić? Zostając konsultantką Avon. Nic prostszego, a zadowolenie gwarantowane. Niższe ceny, na wspaniałe produkty, które z pewnością zostaną z Tobą na dłużej. Wystarczy się zarejestrować i możesz działać od razu poszerzając grono ambitnych i zaangażowanych osób. Na start, otrzymujesz pakiet startowy bez ukrytych kosztów, aby móc poznać to co najlepsze i dzielić się swoją opinią z innymi. Twoje zaangażowanie będzie opłacalne w bonusach za zamówienia. Czy to nie brzmi zachęcająco ? Z pewnością! Nie musisz obawiać się konieczności składania zamówień co katalog, gdyż nie jest to obowiązkowe. Masz więcej czasu? To działaj, a Twoja motywacja "przerodzi się” w sukces. Rejestracja jest szybka i intuicyjna, która zajmie tylko chwilę, a zaowocuje na przyszłość.

sobota, 17 września 2016

Biała perła - czy faktycznie wybiela zęby ?

Biała perła jest marką dość znaną i cenioną przez wiele osób. Do tej pory spotkałam się w dużej mierze z pozytywnymi opiniami, ale również z tymi nieprzychylnymi. Głównym zadaniem pasty jest wybielanie zębów w zauważalny sposób
w miarę krótkim czasie. Czy faktycznie sprawdza się ? Obietnice producenta są bardzo zachęcające i przedstawiające ten właśnie produkt jako najlepszy wśród innych dostępnych podobnych specyfików.


Kilka słów od producenta:
Pasta przeznaczona jest dla wszystkich osób dążących do wybielenia własnych zębów. Widoczne efekty są możliwe do zauważenia w przypadku odstawienia palenia papierosów, spożywania kawy, herbaty. 

"Większość past, zwłaszcza wybielających, dostępnych na rynku oparte jest na zasadzie mechanicznego ścierania nalotu i substancji zawartych w szkliwie. Taki mechanizm wybielania naraża zęby i dziąsła na podrażnienia. Pasta Biała Perła oparta jest na wybielaniu enzymatycznym, które nie działa poprzez ścieranie. Enzym – oksydaza glukozy – rozkłada substancje organiczne znajdujące się w postaci nalotu na zębach oraz w postaci przebarwień zawartych w szkliwie" (źródło: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,42990,biala-perla-pasta-wybielajaca-do-zebow.html)


Opakowanie jest elastycznie, nieprzezroczyste. Pasta jest koloru białego o zbitej strukturze. Smak jest typowy dla past do zębów.
Fakt, faktem pasta biała perła krystaliczna biel delikatnie wybiela, ale nie w jakiś spektakularny sposób. Wszystko zależy od płytki nazębnej i częstości stosowania. Producent zaleca używanie jej 2 razy dziennie rano i wieczorem. Mimo dostosowania się do tych zaleceń nie zauważyłam "cudownych" efektów. Może w minimalny sposób, ale prawie niewidoczny.
Z plusów mogę wymienić wydajność i dobre oczyszczanie zębów. Po umyciu wyczuwa się gładkość i miły "posmak". Pasta nie podrażnia dziąseł, odświeża oddech.
To co zauważyłam to nadwrażliwość, która niestety u mnie się pojawiła. Nie wiem czy w 100% jest to spowodowane tą pastą, ale niestety dla mnie to duży minus. Wcześniej nigdy nie miałam takiego problemu. 

Cena niestety nie jest niska to około 15zł za 75ml.



Na rynku istnieje bardzo duża ilość past wybielających, ale tylko nieliczna ich część nie są pustymi obietnicami producenta. Biała Perła zalicza się do tej grupy, jednak jeśli ktoś liczy na mocny efekt widocznie białych zębów to polecam skorzystanie z pasków wybielających zagranicznych producentów lub wizytę u dentysty :)

Dziękuję portalowi urodaizdrowie.pl za możliwość przetestowania produktu.



55 komentarzy:

  1. Średnio wierze w moc wybielająca w zwykłych drogeryjnych pastach ;-)moze minimalnie wpływają na przebarwienia, stad moze wydawać nam sie ze zeby rozjaśniały

    OdpowiedzUsuń
  2. raczej takie pasty nie działają ;) paski albo wizyta u dentysty owszem ;)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie bardzo wierzę takim pastom, a i cena dość wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja koleżanka właśnie jej używa i bardzo mi poleca. Możliwe, że niedługo wypróbuję :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam nie zbyt wierzę w takie pasty ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mnie takie pasty nie działają )

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam, ale chętnie sprawdzilabym jak się spisze u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam, u mnie się sprawdziła. :-) Pisałam na blogu o moich spostrzeżeniach, także zapraszam, jakbyś chciała porównać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ich cały zestaw i totalny bubel

    OdpowiedzUsuń
  10. No u mnie nie zadziałała, ale na szczęście nadwrażliwości nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  11. jakos nie ufam takim pastom a jak już wybielą to może i na szkliwie stracimy :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie ufam takim pastą ;D dla mnie to tzw. "pic na wodę" :D
    moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie na blogu, buziaczki


    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  13. u jednych się sprawdziła u innych nie

    ja stosuje dwa razy do roku paski wybielające

    Pozdrawiam :)

    I obserwuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi dentystka poleciła pastę Blanx, ale w końcu jej nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosowałam kilka wariantów ich past niektóre uwrażliwiają zęby... co do wybielania to zależy która, ja mam jasną kość zębów więc na mnie lepiej działają, ale znów mam słabe zęby i przeszłam do specjalistycznych past stomatologicznych. Na wybielanie najlepiej działa węgiel i olej kokosowy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też kiedyś uzywałam podobnej, i nic było nic widać ;)
    obserwujemy? :)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie ta pasta bardziej szkodzi niż pomaga, bardzo podrażnia moje dziąsła i oddałam ją chłopakowi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam naturalnie lekko żółty kolor zębów i boję się coś z tym robic, by szkliwa nie osłabić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ta pastę i zgadzam się z Tobą-cudów nie zdziała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że nie działa tak dobrze, jak zachwala producent, ale może to kwestia właśnie zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na szczęście nie potrzebuję wybielających past - mam białą kość.

    OdpowiedzUsuń
  22. Moich zębów niestety nie da się wybielić produktami sklepowymi, chyba taka ich uroda.

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam kilka lat temu, nie widziałam efektów prawie w ogole

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam dwa razy systemy wybielające :) Efekt są i to całkiem niezłe. Niestety nie utrzymują się zbyt długo :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Raczej nie wierzę w takie obiecanki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wierzę w takie bajery :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  27. Raczej nie wierzę w takie rzeczy, aczkolwiek brzmi ciekawie. Jednakże mam zbyt nadwrażliwe zęby :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam te pastę do zębów. U mnie się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  29. brrr ale zimno w poniedziałek...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe czy odnotowałabym jakieś efekty :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ , dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? ;*

      Usuń
  31. Nigdy nie stosowałam tej pasty.

    OdpowiedzUsuń
  32. Pasta nie jest mi znana :) Recenzja bardzo mi sie podoba :) Zawarłaś wszystkie ważne kwestie :) Nadwrażliwość to najgorsze co może być :(

    OdpowiedzUsuń
  33. nic mi sie nie sprawdzal z ich firmy :/ wspolna obserwacja ? zapraszam<3 http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Produkt niestety nie dla mnie, już bez niego mam problemy z nadwrażliwością zębów ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Raczej się nie skuszę za tę cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Już dawno miałam się zaopatrzyć w coś do wybielania zębów, ale jakoś nie mogę się na nic zdecydować ;/ Buziaki!;**

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie zarówno zestaw wybielajacy Białej Perły jak i pasta sprawdzaja się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. a już miałam nadzieję że znajdę coś skutecznego.. ;/ ostatnio kupiłam Blanx za 20zł i zero efektu

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja boję się używać tego typu produktów ze względu właśnie na tę nadwrażliwość zębów.
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja mam nadwrażliwe zęby więc produkt nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja przestałam już wierzyć w tego typu produkty. Poza tym ze względu na nadwrażliwe zęby zbytnio nie mogę stosować past wybielających :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja już nie moge o tych pastach czytać hee... wszędzie je widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja teraz testuję jeden produkt do wybielania zębów, ale uwaga za 70 zł :) więc cena tego niekoniecznie jest wysoka. Pewnie przekłada się to też trochę na jakość wybielania...

    Pozdrawiam i obserwuję Kochana!
    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam tę drugą wersję. Mam dość białe swoje zęby, więc dużego wybielenia u mnie nie było, ale pasta bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie ta pasta podrażniła na tyle mocno, że miesiąc po odstawieniu nadal dziąsła krwawią :(

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie miałam, ale jak podrażnia, to podziękuję ;/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Photography-luciam , Blogger