Avon to najlepsze oferty online i nie tylko. Makijaż, zapachy, fashion wszystko to w zasięgu Twojej ręki. Możliwości są przeogromne i dostosowane do Twoich preferencji. Zniżki nawet do 40%, a jak to zrobić? Zostając konsultantką Avon. Nic prostszego, a zadowolenie gwarantowane. Niższe ceny, na wspaniałe produkty, które z pewnością zostaną z Tobą na dłużej. Wystarczy się zarejestrować i możesz działać od razu poszerzając grono ambitnych i zaangażowanych osób. Na start, otrzymujesz pakiet startowy bez ukrytych kosztów, aby móc poznać to co najlepsze i dzielić się swoją opinią z innymi. Twoje zaangażowanie będzie opłacalne w bonusach za zamówienia. Czy to nie brzmi zachęcająco ? Z pewnością! Nie musisz obawiać się konieczności składania zamówień co katalog, gdyż nie jest to obowiązkowe. Masz więcej czasu? To działaj, a Twoja motywacja "przerodzi się” w sukces. Rejestracja jest szybka i intuicyjna, która zajmie tylko chwilę, a zaowocuje na przyszłość.

sobota, 3 września 2016

Nivea - szampon do włosów cienkich i pozbawionych objętości

W ciągu ostatnich miesięcy wypróbowałam wiele kosmetyków do pielęgnacji włosów. Wśród tej cały gamy produktów znalazłam zarówno te godne większej uwagi i częstszego stosowania jak również i takie do których z pewnością nigdy nie powrócę. Kilka wersji szamponów do włosów z Nivea już miałam i sprawdziły się naprawdę dobrze. Natomiast, jeśli chodzi o obietnice składane przez producentów dotyczące np. zwiększonej objętości włosów, mniejszej ilości ich wypadaniu, staram się podchodzić do tego z przymrużeniem oka co nie oznacza, że nie warto
w to wierzyć. 

Czy szampon do włosów od Nivea Volum Care z ekstraktem z bambusa nadaje objętości naszym włosom ? Czy sprawdził się w moich przypadku ?
o tym poniżej ... 


Kilka informacji od producenta:
Szampon pielęgnuje, zwiększa objętość i nie obciąża naszych włosów. Dzięki innowacyjnej formule z Nutri - Esencją
i ekstraktowi z bambusa nadaje witalności i lekkiego połysku. Linia Volume Care przeznaczona jest dla włosów cienkich i pozbawionych objętości.


Działanie:
+ Pielęgnacja bez obciążania włosów,
+ Wzmocnienie włosów i nadanie objętości,
+ Ochrona i łatwość w rozczesywaniu włosów.



Moja opinia:

+ plastikowa, nieprzezroczysta, wygodna buteleczka,
+ opakowanie typowe dla Nivea - ładne, nietuzinkowe,
+ zamykanie na solidny zatrzask,
+ zapach mocno wyczuwalny, charakterystyczny, przyjemny, długotrwały,
+ niewielka ilość wystarczy do idealnego umycia włosów, 
+ dobrze się pieni i spłukuje,
+ wydajny,
+ nawilża włosy, lekko nadając im połysku,
+ włosy po użyciu szamponu łatwo i ładnie się układają, są miękkie i przyjemne w dotyku,
+ nie uczula, nie podrażnia,
+ włosy są swieże przez dłuższy czas,
+ dostępny w każdej większej drogerii typu Rossmann, Hebe, a także w sklepach ogólnych np. Tesco, Kaufland itp.,
- niestety nie zauważyłam zwiększonej objętości. Moje włosy jakie były takie są czyli cienkie, bez "życia". Rozczarowanie ? Chyba nie, bo nie spodziewałam się jakiś spektakularnych efektów. 
Mimo wszystko szkoda, że główne zadanie szamponu, obietnica producenta nie została spełniona. No nie wiem, być może to nie sprawdziło się tylko w moim przypadku ;)


Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Bambusa Vulgaris Shoot Extract, Polyquaternium-10, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Glycerin, Propylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Citronellol, Parfum.


Wiem, że są zwolennicy firmy Nivea jak również i jej przeciwnicy :) 

Do której grupy się zaliczacie ?

Ja zdecydowanie do tej pierwszej, chociaż nie w 100% :)


lu ciam :*





35 komentarzy:

  1. az mi sie zachcialo sylwestra jak zobaczyłam to confetti :D ! ;D
    dawnp nie miałam szmaponu z nvei :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie produkty nivea i dave nie sprawdzają się na włosach nie wiem czemu ale strasznie mi je obciążają :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś lubiłam, teraz nie wiem ;-) sama z siebie nie kupuje, moje wymagania co do składów poszybowały trochę w gore, wiec pewnie dlatego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie ma różnicy jaki szampon używam, biorę to co jest :D

    http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieki nie miałam nic Nivea do włosów, a lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma tyle plusów że zdecyduję się na jego zakup :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo widzę dużo tych plusów :D Super recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś szampon tej marki mnie uczulił dla tego omijam ich produkty do włosów

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze wypróbować, bo prawie same plusy.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie te produkty obciążają..

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie średnio się sprawdzają szampony Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem spoko jak dla mnie są produkty Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi na szczęście nie towarzyszą ani cienkie, ani pozbawione objętości włosy, ale to z pewnością wybawienie dla wielu osób. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie sięgam po tego typu kosmetyki, bo mam włosów nadmiar i to grubych, więc taki szampon to u mnie na głowie gąszcz nie do opanowania. To, że nie działa więc jest dla mnie całkiem dobrą wiadomością ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię szampony Nivea, ale tego jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie zmniejszył przetłuszczanie się włosów :) dobry szampon

    OdpowiedzUsuń
  17. znam ten szampon, ale dla mnie taki średniaczek ;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię ten szampon ale odżywka z tej serii jest jeszcze lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie przepadam za Niveą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że nie zwiększa objętości, przy moich prostych włosach jest to dla mnie ważne kryterium.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja rzadko sięgam po ich kosmetyki :) Bardzo przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Średnio lubię Niveę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ze względu na składy-jestem przeciwnikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. rzadko używam szamponów nivea :)
    może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  25. również obserwuje kochana :* będę na pewno częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już nie pamiętam, kiedy używałam szamponu Nivea. Kiedyś był taki fajny prostujący włosy i działał świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie przepadam za produktami do włosów z Nivea :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w najnowszym poście w linki, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Osobiście nic do Nivea nie mam, parę produktów z ich firmy używam, natomiast taki do moich włosów odpada :( pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Choć nie jestem przeciwniczką produktów do włosów tej marki, sama jednak wybieram inne marki szamponów. Za to bardzo lubię lakier do włosów Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię produkty nivea ale nie do włosów bo unikam slsu

    OdpowiedzUsuń
  31. Też podchodzę do opisu producenta z przymrużeniem oka, bo jeszcze ani jeden szampon nie zwiększył objętości moich włosów - a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam włosy cienkie, bez życia, ale chyba, żaden szampon mi nie pomoże. Producenci tylko obiecują i obiecują ;/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Photography-luciam , Blogger