Avon to najlepsze oferty online i nie tylko. Makijaż, zapachy, fashion wszystko to w zasięgu Twojej ręki. Możliwości są przeogromne i dostosowane do Twoich preferencji. Zniżki nawet do 40%, a jak to zrobić? Zostając konsultantką Avon. Nic prostszego, a zadowolenie gwarantowane. Niższe ceny, na wspaniałe produkty, które z pewnością zostaną z Tobą na dłużej. Wystarczy się zarejestrować i możesz działać od razu poszerzając grono ambitnych i zaangażowanych osób. Na start, otrzymujesz pakiet startowy bez ukrytych kosztów, aby móc poznać to co najlepsze i dzielić się swoją opinią z innymi. Twoje zaangażowanie będzie opłacalne w bonusach za zamówienia. Czy to nie brzmi zachęcająco ? Z pewnością! Nie musisz obawiać się konieczności składania zamówień co katalog, gdyż nie jest to obowiązkowe. Masz więcej czasu? To działaj, a Twoja motywacja "przerodzi się” w sukces. Rejestracja jest szybka i intuicyjna, która zajmie tylko chwilę, a zaowocuje na przyszłość.

niedziela, 17 lutego 2019

Nivea - MicellAIR / płyn micelarny

Wiadomo nie od dziś, że bardzo lubię produkty od Nivea, natomiast zawsze staram się podchodzić do recenzji wiarygodnie i na podstawie prawdziwych spostrzeżeń w trakcie lub po testowaniu produktu. 
Wcześniejsza wersja płynu micelarnego, którą posiadałam (wersja zielona) dobrze się u mnie sprawdziła, wiedziałam że i w tym przypadku złych niespodzianek nie będzie. Nie myliłam się. 
Płyn znajduje się w plastikowej, przezroczystej buteleczce o dużej pojemności (400 ml). Zamykanie jest na klik, które z pewnością jest solidne i nie trzeba się obawiać, że coś niekontrolowanie wypłynie. 
Zapach? wyczuwalny, ale nienachalny. Ciężko mi jest go porównać do czegoś lub jakiegoś innego produktu. Mi osobiście nie przeszkadza. 
Płyn dobrze sobie radzi z makijażem. Zmywa wszystko i wystarczy tylko przytrzymać wacik z płynem przez chwilę na powiece, a pozostałości makijażu pozostaną na waciku. 
Po usunięciu makijażu z twarzy, wyczuwam odświeżenie i całkowite oczyszczenie. Przyjemnie odczucie :)
Nie odnotowałam szczypania, ani innych niechcianych reakcji. Nawet się tego nie obawiałam w przypadku Nivea :) 

Na tą chwilę, jedyny minus który widzę to cena +/- 18,00 zł



Copyright © Photography-luciam , Blogger